sobota, 14 października 2017

PO PRZERWIE- 2 filmy + recenzja książki!

Witam wszystkich po długiej przerwie! Minęło prawie półtora miesiąca od ostatniego wpisu. Oczywiście od początku roku szkolnego mój plan dnia całkowicie się zmienił, a co za tym idzie mam mniej czasu na bloga. Postaram się jednak regularnie recenzować, i nie poddawać się szkolnej rutynie :).
Jeszcze pod koniec sierpnia obejrzałam dwa filmy i przeczytałam książkę, których recenzje KONIECZNIE muszą pojawić się na blogu.
A oto lista recenzji, które niedługo powinny zagościć na stronie:

  • ,,Obdarowani''/ ,,Gifted'' (2017)

Film w reżyserii Marca Webb'a. W role główne wcielili się Chris Evans i Mckenna Grace. Film opowiada o Franku, który samotnie wychowuje swoją niezwykle uzdolnioną siostrzenicę Mary. Kiedy talent Mary wychodzi na jaw, Frank musi zawalczyć o prawa rodzicielskie z babcią dziewczynki.
film ,,Obdarowani''             

RECENZJA JUŻ NA BLOGU-->  klik

  • ,,Zanim odejdę''/ ,,Before I Fall'' (2017)

To kolejna produkcja Netflixa, a także ekranizacja powieści ,,7 razy dziś'' autorstwa Lauren Oliver. Film opowiada o siedemnastoletniej Sam Kingston- popularnej, przebojowej licealistce- która pewnego dnia umiera i... zaczyna swój ostatni dzień życia od nowa. Świat Sam w jednej chwili przewraca się do góry nogami, a każdy kolejny dzień przybliża ją do odkrycia szokującej prawdy...

,,Zanim odejdę''

  •  ,,Caraval. Chłopak, który smakował jak północ'', Stephanie Garber

Powieść Stephanie Garber opowiada o dwóch siostrach- Scarlett i Telli- które całe życie spędziły na wyspie Trisdzie, uwięzione przez okrutnego ojca. Scarlett, chcąc zmienić przyszłość swoją i swej młodszej siostry, jedyną nadzieję pokłada w zwycięstwie w dorocznej grze, Caravalu. Niespodziewanie siostry dostają niepowtarzalną okazję, by wziąć udział w magicznych zawodach.
,,Caraval. Chłopak, który smakował jak północ''
Niedawno przeczytałam (a może raczej: połknęłam w całości) po raz drugi powieść Becci Fitzpatrick ,,Niebezpieczne kłamstwa''. O ile starczy mi czasu, zamierzam zrecenzować i tę książkę :)
To tyle na dzisiaj, bardzo dziękuję za uwagę i czytanie do końca. 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz