sobota, 11 lutego 2017

Lista przyszłych recenzji- czyli co zamierzam obejrzeć/przeczytać?

Wow, dzisiaj pierwszy dzień ferii! Wreszcie można odetchnąć od nauki, odpocząć w domu, poszperać w necie. Czekałam na to jak na zbawienie :). W dodatku w tym roku czeka mnie test gimnazjalny- już nie mogę się doczekać przygotowań.. Te dwa tygodnie ulgi są nam, uczniom, z pewnością bardzo potrzebne. Wreszcie mogę odłożyć na bok książki... no, może nie wszystkie. ;)

W tym poście przedstawiam wam moje plany na ferie, w najbliższym czasie. Czego możecie się spodziewać w przerwie zimowej? Co zobaczycie na blogu?



1. Niedawno wypożyczyłam książkę ,,Ocalona'' Alexandra Duncana, więc wkrótce zobaczymy, co kryje się za jej okładką. :)

2. Film ,,In your Eyes'' w reżyserii Brina Hilla- film fantasy, opowiada o miłości dwójki ludzi, zupełnie sobie obcych, których połączyła niezwykła więź. Polecaaam!
3. Film ,,Ben Hur''- z zupełnie innej bajki- zero romansu, zero fantasy, czysta historia mieszkańców starożytnego Rzymu i mnóstwo emocji!
4. +2 dodatkowe filmy!!!
5. Nie wiem czy zdążę w ferie, ale na pewno w wolnym czasie zrecenzuję jedną z moich TOP najlepszych i najbardziej emocjonujących książek- ,,Zabłądziłam'' Agnieszki Olejnik.

+ feriowa niespodzianka.

Na szczęście dla mnie, książkowego leniucha, takie spędzanie czasu wolnego to istny raj. Mogłabym całe ferie spędzić pod pierzynką, obładowana książkami i jeść smakołyki. No i pić mój ukochany sok pomarańczowy, bez którego życia sobie nie wyobrażam, albo gorące kakao, kiedy za oknem pada śnieg. No ale jest jeszcze ten durny test gimnazjalny i wyjazdy! Eeech..

No, a wy jak spędzacie czas wolny? Bardziej aktywnie, uprawiając jakiś sport, czy przesiadując przy komputerze? Podzielcie się w komentarzach. :) Życzę wszystkim udanych ferii!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz